Arama

Arama

Sepetinizde ürün bulunamadı!

TESLİMAT & İADE

Siparişim ne zaman tarafıma teslim edilir?

www.mirrorline.com.tr'den verdiğiniz siparişler 1-3 iş günü içerisinde hazırlanarak kargoya teslim edilir.

Yaşanabilecek olağan üstü bir durum yada yılbaşı, bayram, özel günlere denk gelen dönemlerde yoğunluk nedeniyle, belirtilen süre bir miktar aşabilmektedir. Kargoya verilen siparişlerde kargonun teslimat süresi bölgeye göre değişmektedir. Doğal afet, savaş, yangın, terör vb olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkendir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi takip edebilmeniz için sisteme giriş yapmanız gerekmektedir. Sitenin sağ üst kısmında bulunan ''üye girişi'' linkinden sisteme giriş yaptıktan sonra hemen yan tarafında bulunan ''hesabım'' menüsüne girerek ''siparişlerim'' Linkine tıklayarak takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde bu durum sipariş üzerine işlenmektedir.

Teslimat anında herhangi bir bedel ödeyecek miyim?

Teslimat anında kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir.

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.

Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Güvenlik nedeniyle banka onayını almış bir siparişin teslimat adresinin değiştirilmesi mümkün değildir. Eğer onaylanmış bir sipariş ise, siparişinizi iptal edip yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir.

Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım?

"Siparişlerim" menüsüne giderek sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz. Eğer siparişinizin teslim edilmesi 7 iş gününü geçtiyse, 0224 441 80 08 no'lu telefondan müşteri ilişkileri yetkililerimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz. 

Kargo firması verilen adreste bana ulaşamadığı taktirde ne olur?

Siparişinizin kargoya verildiğine dair bilgi e-postasını aldıktan sonra, kargonuzun hareketlerini görüntüleyebilir, teslimi hakkında Ups kargodan bilgi alabilirsiniz. Kargo firması siparişinizi size teslim edebilmek için belirtmiş olduğunuz adrese iki uğrama yapacaktır. Şayet bu iki uğramada teslimatı size yapamaz ise gönderimiz tarafımıza geri iade edilecektir.

Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?

www.mirrorline.com.tr 'den tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz. Adalar bölgesine teslimat yapılamamaktadır.

Yurt dışına sipariş verebilir miyim?

Şimdilik sadece Türkiye sınırları içinde teslimat yapılabilmektedir.

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

Genel

Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

Satın Alınan Ürün Bedeli Ödenmez ise

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımı ile Yapılan Alışverişler

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

Öngörülemeyen Sebeplerle Ürün Süresinde Teslim Edilemez

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

Alıcının Ürünü Kontrol Etme Yükümlülüğü

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

Cayma Hakkı

ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

Satıcının Cayma Hakkı Bildirimi Yapılacak İletişim

ŞİRKET

ADI/UNVANI:
ADRES:
EPOSTA:
TEL:
FAKS:

Cayma Hakkının Süresi

Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Cayma Hakkının Kullanımı

3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İade Koşulları

SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir. 

Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

Temerrüt Hali ve Hukuki Sonuçları

ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

Ödeme ve Teslimat

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, ............, ........., bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

Hızlı Teslimat

Üretici firma olmanın avantajı ile ürünleriniz hızlı ve profesyonel şekilde ambalaj yapılarak kargo ile size gönderilir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Tüm soru ve önerileriniz için hafta içi ve Cumartesi 09:00 - 18:00 arasında
0 (224) 441 80 08 ’den bize ulaşabilirsiniz.

Kolay İade

Mirrorline.com.tr’den satın aldığınız ürününüzn 14 gün içinde ücretisiz iade veya değişim garantisinden yararlanabilir siniz.